Dag 31 2010

Och så var sista bilden för Januari klar. Här är lite fina istappar taget från Kameran. Man ser faktiskt viss skillnad på kamera bilderna och mobilbilderna. Eller vad tycker ni??? 2 av 31 bilder den här månaden är tagen från kameran.

100131

Sandra är på bio idag med sin vän Felicia. De har jättekul ihop och jag gillar att Sandra får fler och fler vänner. Det behöver hon verkligen. Felicia är en gullig tjej!
Ikväll ska jag iväg till E och E och fixa iordning en fond ansökan. Man kan om man har sjuka barn söka pengar i olika fonder som finns. Jag är så dålig att skriva om mig själv så E sa att hon kunde hjälpa mig. Vad ska pengarna gå till då? Jo, Pelle har alltid velat visa oss Danmark, Köpenhamn. Vi vill ha en weekend resa dit i sommar och håll tummen så att vi får lite resepengar! Vore väl inte fel med en liten resa hela lilla familjen!


Kommentarer
Postat av: Felicia/Sandras klasskompis

Hej. När kommer EFIT då igen? tycker det är kul att läsa det då! jag tycker om din blogg också :) men när blir det nästa gång då?. Har du fått några nya besökare av "smygreklamen" jsg gav till dig om din blogg.



SES.



KRAM,KRAM

2010-01-31 @ 19:38:25
URL: http://filsen.blogg.se/
Postat av: Mattiz Henriksen

Köpenhamn är alltid trevligt... :-)

2010-02-04 @ 23:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0