Dagens bild 10 Januari 2010

Idag tänker jag bjuda er på 2 bilder hittills. Linus ska firas idag, i alla fall av mormor som vågar komma hit då han förmodligen har svinkoppor, hans känsliga hud får det tydligen. Jag var tvungen att ta tag i köket som såg ut så här:



Och nu ser det ut så här på diskbänken efter ca en halvtimmes gnugg och i plockning i diskmaskinen och lite diskat för hand. Kan juh inte ha ett stökigt kök när man ska fira en blivande 2 åring!



Nu är jag som russin på fingertopparna men fint blev det, bara lite kastruller som ska diskas men det tar jag tag i efter maten.

Idag blir det stekt prinskorv, köttbullar och stekt potatis. Vad ska ni äta för middag???


Kommentarer
Postat av: cajsa

här blev det brunabönor o fläsk

2010-01-10 @ 15:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0