Dagens bild 19 Januari 2010

Idag fick jag uppleva hur det var att pulsa i snö med vagn! Urk säger jag. Jag vill ha bort den här förbenade snön nu. Lär väl ta ett tag! Här är i alla fall en snö hög, HÖG som jag vet inte vad. Kan tänka mig att ungar som gillar snö har kul där. Linus dag mamma bor även i huset som ni ser på bilden.



Idag har jag förresten varit på anställnings intervju. Företaget heter MDS och det handlar om telefonförsäljning. Dagtid och jag frågade om man kunde arbeta tex 5 tim per dag och det skulle gå bra. Får besked innan torsdag om allt går som det ska. Håll nu tummen för mej är ni snälla. Vill inte ha något arbete för pengarnas skull, jo lite men mest är det för att få komma ut, ha något att göra som jag trivs med. Så vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0