Digi LO´s igen då

Och denna gång heter kitet Girlish Wonder, tyckte det passade bra till SvenskScrapbookings BoM utmaning. (boken om mig). Man scrappar om sig själv. Är lite ego....Jag är dålig på att scrappa om mig själv. Finns inte så många bilder och sådant hehe. Det är ju jag som fotar för det mesta men jag brukar tvinga mina stora barn att fota mig ibland när jag blir sugen =)
Designern som har gjort det här kitet kommer från ScrapItSassy och heter Scrappi´n page design. Hon/han ska ha ALL credits givetvis.

Här är mina layouter då rå....


En till projekt LO, vecka 2...


Och så lilla jag.

Ris och ros som vanligt tack!

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Kristina Johansson

Hejsan vännen jättetjusiga bilder på dig

Hoppas det går bra med träning och viktminskning,

håller själv oxå på med det men är lite trögt ibland.

Ha det bra kram Kristina!

2010-05-13 @ 17:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0