Födelsedag!

Idag fyller ju han liten bus 2 år! Fast han blev ju firad igår. Sen har han ju de däringa utslagen så vi ska till vårdcentralen med honom. Kul födelsedag. Fast han är nog inte så medveten om det. Tur det. Visar er 2 bilder idag med. På när han öppnar paket. I dessa paket fick han en brandbil som låter som ojojojoj ni skulle höra vilket ljud....Sen en annan stor bil som inte låter alls....OCH bonus bild på hans rum som fick så fin matta och gradiner i går!!!







Dessutom såg jag även att jag gjorde mitt första blogginlägg januari 11 2006!! Kul kul. Sååå bloggen min är 4 år!! Grattis bloggen och mammas älskade bus!!!


Kommentarer
Postat av: M & M

Grattis lillbus!!! :-)

2010-01-11 @ 19:07:33
Postat av: Christerrita

Very resourceful, thank you dave

2011-01-13 @ 12:00:55
URL: http://christerrita.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0