Bildkavalkad missade dagar...

Ja ibland har man juh helt enkelt ingen lust. MEN tog mig i kragen nu. Måste erkänna att det finns några få dagar då jag inte fotat alls. 3 st tror jag det var....sorry för det...känns inget vidare men så är det juh ibland. Håll till godo. Det är många bilder som kommer nu och jag lägger upp dagen igår först och sedan bakåt i tiden så ni vet ordningen...


Fika med goda vännerna Carolina och Gustaf.


Var i Folkparken. Lilla söta Lady fick följa med ut.


Midsommarfirande hos kära syster yster.


På besök hos Anders och hans goa familj.


Inviger Grosvadsbadet!


Sommarblomster.


Sandra ute på gården.


Någonstans i Stockholms skärgård. Kryssning, Birka...


Hamnade mitt i bröllopet när vi skulle åka med Birka och här är en krigsbåt.


Linus leker i sitt rum


En tjurig en...

16 juni fanns ingen bild


Busungen min =)

14 juni ingen bild...


På Himpa och badar i vattenpölen som Linus kallar poolen för :-)


Min söta unge...med eller utan napp....


Sålde av lite glas på Tradera




Ungarna firar examen.

Det var alla bilder för nu.
Varmt och härligt är det ute.









Kommentarer
Postat av: sandra

fina bilder mamma lilla mvh från din dotter sandra

2010-06-28 @ 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0