Resterande Maj bilder!!

Jaaa jag vet. Men det fina vädret gör att jag har tappat lusten för både blogg och scrapbooking! Har inte scrappat på flera veckor!!! Här kommer i alla fall bilder, för fotat har jag juh!


I regn och rusk och under ett paraply fick jag hämta Linus denna dag.


Var och hälsade på söta Lady! Hon kommer jämt och vill bli klappad! Sötis!


DropIn fika hos Linus dagmamma. Himla trevligt.


Tacoooooooos!!!


Pappa pelle fick va levande soffa. Linus hade bus kul :-)


Mors dag. Fick åka denna häftiga bil på Mantorp park! Min stora dag hade anordnat för sjuka barn. HUR häftigt som helst var detta!!


Varit på Arbetsförmedlinge och satt här vid Nya torget och väntade på min lilla privatchaufför!

De första bilderna i juni kommer i ett annat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0