Dag 85 Åka rutchkana

Gillar Linus, när vi var ute idag gick det nästan att ta sig till rutchkanan smärtfritt :-D
Lite snö finns det ju kvar så man fick klättra till kanan men åkte gjorde de, grabbarna bus.

100326

Vad ska ni göra i helgen då?

Funderar på att gå ner på stan lite imorgon men har inte bestämt mig än. Kommer nog va MASSOR med folk eftersom Erik Saade kommer. Linus till och med trallar till den refrängen. Manboy. Jag har visst fått den på hjärnan hahaha. Dotra som smittat mej. Hahaha. hahaha.
Vad tycker ni? Stan eller hemma för min del alltså????? :-)

Trevlig helg på er alla som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tycker du ska va hemma och mysa med Linus för imorn ska det snöa igen. Ett tips gå till stan om det är fint väder eller så tycker jag att du stannar hemma och dricker kaffe och lägger till några snygga layoter i bloggen tycker jag hehe :) saknar lite såna faktist :):):) sen har jag en önska kan inte du fota något som Sandra har gjort på sitt pyssel nån dag i veckan om du vill allså? men skulle gärna vilja se vad hon gör.



KRAM trevlig helg ses en snabbis imorn när jag hämtar din dotter.



Kram till dig bästa Cissi ge en bamse kram till alla i din familj från mig och hälsa lillbus att jag snart kommer och leker med honom och Sandra snart igen.



Trevlig helg på dig!

2010-03-26 @ 20:02:03
URL: http://filsen.blogg.se/
Postat av: Bia

Gå till stan och lyssna/kolla! Mina barnbarn sjunger Manboy mest hela tiden och yngsta barnbarnsflickan är kär i Eric.

2010-03-26 @ 20:18:21
URL: http://biaweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0