Dag 86 och 87 Full rulle dagar

Ja helgerna har man fullt upp. Igår fick jag ryck och gick ner till stan med grabbarna bus. Sandra hade åkt innan med en kompis ner till stan. Vi träffade Sandra och Felicia på Mc Donalds vid filmstaden och barnen fick lite lunch. Sen gick vi lite grand och mötte Carro, Vickan och lilla Oscar som var sååååå stolt över att ha fått träffat Erik Saade och fått en kram + skivan signerad. Kul för lilla Oscar juh :-)

Lördagskvällen bjöds på sång, grekisk sallad, trevligt sällskap och cider. Bjuder er på en bonus bild från kvällens tjejgäng. Sex brudarna som jag kallade oss för....*fniss* När jag kom hem fick jag ta hand om lill buset som vägrade sova men så fort jag la mej hos honom så somnade han som en stock :-D

Dagens bild får ni se på Linus favo leksak just nu. En röd härlig bil som jag inte kunde låta bli att köpa igår. 3 såna bilar för 50 kr!!!! Kap kap kap....*ler*

100327

Brudarna på lördagskvällen :-)

100328

Ni har väl inte missat att ställa om klockorna?????


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilket bra kort det blev på Linus för en gångskull:)

eller hur? annars ska han ju bara smitta iväg!



/KRAM! Sandra och jag hade en toppendag igår här hemma.

2010-03-29 @ 07:39:43
URL: http://filsen.blogg.se/
Postat av: Georgviktoria

Greetings. This site is so full of information

2012-06-25 @ 11:20:43
URL: http://georgviktoria.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0