"Ammen" putt väck!!

Ja va är då ammen? NAPPEN kallar Linus för Ammen :) Igår bara försvann den!! Vi letade som GALNINGAR och hittade den ej. Det blev att sova utan och TRO mej!!! Det gick jättebra!! Jag är sååååå STOLT över min lilla son som blev STOR med en gång. Här kommer lite dåligt tagna foton men vill juh visa hur sööööt han är utan nappen också juh!!!!


Han somnade snabbare utan nappen!!!!


Här funderar han på vilka han skulle leka med på dagis idag!! Så sööööööt

Vi tänker köpa en napp, kan va bra att ha, MEN vi kommer inte ge honom den!!!


Kommentarer
Postat av: cajsa

ohhh va fin han ä mosters gulleplutt!!!! köp ingen bra att ha napp!!!! bättre att trösta utan den nu!!! puss o kram

2010-10-19 @ 11:43:02
Postat av: mimmi

Håller mä Cajsa! Köp ingen napp, då kommer ni bara att ge den till honom när han tjatar tillräckligt länge på er! :-)

kram, kram

2010-10-19 @ 13:49:17
Postat av: Gunilla

Hej på dig!

Håller faktiskt med dom ovanstående.

Bättre att trösta utan napp.

Du har ju iofs två barn sedan tidigare,

så du vet ju hur du gjode med dom,

angående nappar,

men min dotter slutade nästan självmant med napp när hon var ungefär mellan 1½ -två år.



Det är säkert olika från barn till barn.

Har ju inte så där jättestor erfarenhet av det,

eftersom jag då BARA har ett barn

hon är idag snart 21 år.



Tiden går fortare ju äldre man blir.

Finns det ingen knapp att trycka på, så man kan stanna tiden ett tag?



Tass på dig

/gunilla

2010-10-21 @ 00:57:33
URL: http://gunillaskatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0