Äntligen!

Kom jag in på min kära blogg igen!! Har haft fler som undrat var mitt bloggande har tagit vägen, nu är jag tillbaka! Höll på att ändra och styra med lösen och mail till bloggen och så chabblade jag bort allt och tappade sugen helt enkelt. MEN nu kom jag in och fick mailkontakt med blogg.se så stort tack för all hjälp BLOGG.SE!
Hur mår vi då???

Jo då, helt okej. Helt slut efter inskolning på Linus dagis. Att träffa massa gulliga söta små barn är uttröttande för både Linus och mig som inte är vana. MEN det går jättebra och imorgon ska jag lämna honom själv för första gången nästan hela dagen. Idag gick jag innan lunchen och det gick också bra. Han åt inte så mycket som vanligt men han åt :)
Här kommer några scrap och sedan kommer ett längre inlägg med bilder på oss och vårt nya liv i Finspångs sköna by!!





Japp allt för nu, mer kommer!
Härligt att va tillbaka här igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0