Lite mer scrap!

Jag brukar ju scrappa på engelska MEN om mina barn ska se dessa och förstå vad de handlar om så tänkte jag börja scrappa på svenska. Blir juh ännu mer personligare då tror jag. Journalingen blir lättare att skriva med!
Här är några layouter för designern Nannie Bernie på ScrapItSassy!





Härligt kit va?



Ha en bra tisdag!
Har varit vaken sen 5:30 med en hosta som jag INTE vill ge min värsta fiende. Fy att man kan hosta så dant! MEN idag ska juh Linus till dagis så jag får vila när jag lämnat honom.


Kommentarer
Postat av: Fru W

Bra med svenska tycker jag :-D Kramkram

2010-10-26 @ 18:24:30
Postat av: Konradlene

I really enjoyed it. You have done a great job.

2012-06-29 @ 08:28:53
URL: http://konradlene.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0