Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Jag gifte mig med min DRÖM man 2003 5e juli.
Så bara det att jag fick min stora kärlek är ju en dröm i sig. Vi gifte oss borgligt. På rådhuset. Vädret var regnfritt men blåste lite.
Våran vän Anne-Lie körde oss dit och hem och Gittan och Mattias var vittnen.
När vi blev man och hustru så sprang vännerna i förväg och vid rådhustrappan bombarderade de oss med massor, jag lovar, kilovis med ris. Jag hade ris precis överallt. Och då menar jag överallt. Men en härlig upplevelse var det.
Vi åkte hem till oss och hade bjudit de allra närmaste på bröllops"middag" lr vad man nu kallar det. Smörgåstårta åt vi och mamma hade även gjort 2 söta söta tårtor till efteråt. Presenter fick vi också och dagen blev såååå lyckad. Bild kommer sedan. Vet inte riktigt var mina bröllopsbilder är!

I LOVE MY MAN!


Ps....jobbet gick SKITBRA! Jag är trött i kroppen men huvudet är piggelinus!!! Kommer sova som en gudinna i natt! DS.

Pps Här hittade jag en scrapbild på vårat bröllop!!!





Kommentarer
Postat av: Junitjej

En sådan snygg LO! Snyggt scrappat!

2011-04-17 @ 06:57:35
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0