Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.

Jag rotade runt lite i bloggen och hittade faktiskt en bild på mig och Sandra för ett år sedan, mars 2010. Den får ni va nöjda med!


Så där ja! Då var denna dag avklarad.


Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid


Kommentarer
Postat av: Samara

Du är jättesöt på bilden :)

2011-04-08 @ 09:39:09
URL: http://sasha-samara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0