En stor inspirationskälla!

Ja när jag digiscrappar så har jag minst 1 blogg jag går till för att se om hon skapat några nya layouter. Hon gör så härliga skapelser och jag blir inspirerad direkt! Kika in hos Ulrikaulrika så får ni själva se. Här först är en template hon gjort, och sen härmade jag en av hennes senaste layouter. Tack för din härliga inspiration Ulrika!

Kitet jag skapat med är från kära TatiPitti och heter A sunday in the park. Bedårande sommar kit men funkar även på vintern tycker jag!



Här är då mina layouter:





Ha en bra dag allihopa!



Kommentarer
Postat av: Ulrikaulrika

Tack snälla du för dom orden! :-)

2011-02-10 @ 21:32:14
URL: http://www.ulrikaulrika.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0