Magsjuka & lite annat

Är inget roligt att vara. Jag har varit sjuk en hel vecka nu. Men idag är första dagen på länge som jag känner mig skaplig i magen. Hur skönt som helst. Pelle köpte verum hälso fil och all brann flingor till mig och det gjorde susen.

Det där med ett foto om dagen är lite halvtasikgt med. Ska lägga in mobilnumret till bloggen igen så kommer det gå finemang. Håll till godo så länge.

I år har jag hittills hunnit med att läsa 2 bra böcker.



Jag har aldrig förut läst något med GW och har varit lite skeptisk, varför vet jag inte men denna bok var ju BRA ju. Spännande, lite humor och oväntat slut....allt som en deckare ska ha...Den får 4 av 5 gripar av mig :)



Den här var RIKTIGT bra. Hästbok i all sin ära som jag inte ens gillar att läsa, läste jag ut snabbt...1 vecka tog det...Sååååå kärlek, spänning, tragik och lite om Australien. En perfa bok för mys pys och sådant!!
Helt klart en 5 gripar för att den var så go och lätt läst och bra på alla sätt....*ler*...Im in loooove som man säger....



Lite scrapp kommer här. Har blivit CT igen för lite olika folks här och där....Hur kul som helst...Denna första är från BlueHeartScraps kit ForeverLove. Helt underbart kärlekskit. Vill ni ha länkar så kommentera så mailar jag länkar.....



Detta scrappkit kommer från Lorene Hill och Dana Conditt 2 stora namn har jag fått för mig, de har gjort ett collab (samlings) kit som heter ALL SPRUNG OUT! Hur läckert som helst!!!!!



Denna är från samma kit som ovan och en utmaning till MBH (MissesBeeHaven) där jag är CT också...här är de 2 första layouterna från designern Meetje Designs som jag fick äran att börja min CT karriär med där på MBH (MissesBeeHaven alltså)





Japp, det var en liten uppdatering här ifrån...Alla utom Sandra blev magdåliga...sämst Ocke som kräktes en gång stackarn...men 1 dag hemma med alla grabbar sen var de bra...bara mitt elände som gjorde att jag blev däckad...urk urk....roligare kan man ha det....

Den här veckan har jag gratis träning på MEDLEY, arena grosvad!!!!! Måste passa på att utnyttja det!!!

I´ll be back!!

Ha en skön söndag allihopa!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0