Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Den här tänker jag på kändisar, så jag tänker välja en kändis och en privat person från mitt förflutna eller hur man säger.
Jag vet att denne kille kanske inte är en bra förebild eller hur man ska säga med tanke på knarket och sådant. Men jag ÄLSKAR honom i Beck filmerna. Han är så ISKALL och jag har nog nästan sett alla filmer med honom. Vem är det?
MIKAEL PERSBRANDT!!!



Sen skulle jag även vilja träffa min farfar. Han dog när jag var 4 år så jag minns inte så mycket av honom.

Det var dag 2.


Kommentarer
Postat av: malin

ja han är inte helt fel underbar skådespelare men hans privata beteende är inte bra kram

2011-03-25 @ 12:53:29
URL: http://www.malins-vardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0